torsdag 11. november 2010

Tilbake etter nok ei spennende samling. Dagene på samlinga går utrolig fort, noe som vel må sies å være  et tegn på at man trives, og at forelesninger og arbeidsoppgaver er spennende og interessente.
Da jeg startet på første samlinga var det med blandede følelser. Det føltes utrolig skummelt å være i en studiesituasjon etter så mange år i jobb.
Det ble ikke noe mindre skummelt da jeg forstod at IKT-biten i dette studiet var så stor. Hvordan i all verden skulle jeg klare å henge med? Må bare innrømme at det har vekslet mellom motløshet og oppturer. Heldigvis har det bare gått oppover, og akkurat nu kjennes det veldig godt å være kommet så langt.
Gjennomgangen av de forskjellige programvarene går litt fort for meg i "støytene", men når jeg nu får litt tid og ro på meg hjemme så ordner det seg.
Blir kjempestolt når jeg når nye milepæler, da blir hele familien tilkalt for å se hva "mor" har fått til. Dette er kjempegøy!!!
I dag har jeg redigert ferdig filmen vi begynte på, tenk at det klarte jeg uten hjelp.




                                                                          

3 kommentarer:

  1. Jeg blir glad og optimistisk når jeg leser dine mestringsfortellinger - på dine, våre og IKT-ens vegne.
    Nydelig bilde og deilig film.
    Neste samling, om ikke før, kreerer du som ingen ting også i Scribus.

    SvarSlett
  2. Ja nå er det bare Scribus som gjenstår av det vi har gjennomgått til nu.
    Satser på at jeg klarer det også.
    Da jeg klarte å redigere ferdig filmen i går ble jeg kjempeglad.Bare det å mestre noe man aldri har trodd var mulig, gir en enorm mestringsfølelse.
    Kjenner at jeg bare må formidle videre det jeg har fått til.
    Takk til deg Thomas for at jeg i det hele tatt har klart å tilegne meg de IKT-kunnskapene jeg har gjort til nå.

    SvarSlett
  3. Så fin film, Bente! Det ser nå ut for meg at du ikke har noen problemer med å få til IKT-biten! :)

    SvarSlett